12.02.2012 - №3#

Da er helgen snart over. Og det har vært deilig. Jeg har allerede merket stor forskjell på hverdagen min etter jeg begynte med trening. Jeg er mindre sulten, jeg har høyere forbrenning og jeg er den første til å stå opp (wtf?!). Jeg som i helgene pleier å ligge å dra meg til halv et, våknet i dag klokka ni! Det er utrolig. Jeg har begrenest goddis intaket denne helgen, men jeg måtte unne meg to av disse muffinsene, bedre muffins skal du lete lenge etter, den er faktisk bedre enn den ser ut til, og den som ser så flott ut! Ha en fin søndag!

4 kommentarer:

Nina sa...

Super fint bilde!
Jeg hadde den ære av å smake på en :)

Hilde sa...

Åhh, de så utrolig gode ut! Nomnomnom!

Så bra at du opplever alle fordelene med trening :D Det er jo faktisk disse tingene som virkelig gjør alt slitet verdt det!

Linn Kleppa sa...

Finfint bilde og de der så skikkelig gode ut. :)

Morgan sa...

Den var så god!