06.02.2012 - №2#

Hei! En oppdatering fra min side er vel på sin plass nå? Det har skjedd så mye at jeg har ikke fått blogget på ti dager. For en pangstart på den nye bloggen "Way to go!". Jeg har da hatt den første uka med trening, er veldig fornøyd! Treneren min er verdensbeste, og gruppa mi er en kjempe trivlig gjeng! Selv om jeg sliter meg selv helt ut og alltid er mega støl etterpå er det deilig å komme hjem etter å ha trent. 

Det er så godt å ha den jeg-har-gjort-noe-følelsen, og det å være stolt og fornøyd med den jobben man har gjort. Og helt urtolig så tok jeg meg selv i å glede meg til neste treningsdag som er i morgen. På fredag var jeg på spinning og syklet i hele tyve min! Og det er ikke så værst til å aldri ha gjort det før.

I dag er det kaldt. Det snør og blåser noe veldig her jeg bor. Så huset lager rare lyder, som verken jeg eller Tabasco liker. Og snart må jeg ut å måke...IGJEN!

3 kommentarer:

Nina sa...

Syntes du er kjempeflink!

Morgan sa...

Det syntes jeg også!
Veldig bra jobba :)

Lillesmurf - Kari sa...

Flink du er :D

SV: Takk Linea. :) Og takk for tips <3