01.03.2012 - №5#

Her er min hemmelighet! Hils på den nye pusen min, Marcel. Han er av rasen Britsk Korthår og er en blå gutt.
Og han er min! Er han ikke nydelig? Jeg skal stille han ut, det blir morsomt å se hvordan han gjør det. Han har  bra linjer og en god stamtavle. Jeg ble opperert på Tirsdag. Det har vært vondt og plagsomt, har nesten ikke sovet de siste nettene, så det ble ingen trening på meg i dag. Men jeg slår sterkt tilbake i morgen! Jeg får verken på meg normal sokk eller sko, så går rundt med stor raggsokk på den ene foten, lekker! 

8 kommentarer:

Liinda sa...

Nommin finingen! :D så morro med katteutstilling da! :D

Svar: Ja, men jeg tenker mer på å svare på min egen blogg! Stort sett går jeg innom alle som kommenterer hos meg, men jeg er ikke så flink til å svare på min egen! :P

motionocean sa...

Åååååå, så fiiiin!

Linn Kleppa sa...

Så søt han var da. Blir spennende med katteutstilling da. :)

Samielle sa...

sååååå nydelig!

Hilde sa...

Gurimalla så fin han er! Blir spennende med utstilling da! :D

//Ja, Bones er ganske ekkelt. Jeg har for vane å spise ett eller annet når jeg ser Bones, og det er virkelig ikke til å anbefale. Heheheh. The Finder er ikke ekkelt i hele tatt. Ingen nærbilder av lik eller innvoller ;)

Lillesmurf - Kari sa...

Så nydelig <3

SV: Veldig deilig med vår <3 Jeg gleder meg veldig til å finne frem vår og sommersko selv. Det blir godt <3

Karin Pedersen | KarinFoto sa...

Vakker katt!! Blir spennende tid :)

Lekkert design du har fått deg nå. Hmm, ME LIKE!!

Vestfoldgirl sa...

Åh så nydelig den var! Nå fikk jeg nesten lyst på katt...selv om jeg har en hund i familien som jeg elsker over alt på jord!!