09.03.2012 - №6#

I det siste har jeg sett at mange bloggere lager pc-bakgrunner til leserene sine. Og dette syntes jeg virket så koselig å gøy så derfor har jeg også lyst til å begynne med det. Så her er altså den første fra meg. Hvis du trykker på de små bildene kommer de større, og du kan velge om du vil ha den med dato eller den uten. Og hvis noen skulle være intresert i dock ikonene mine så er det bare å si ifra, så kan jeg legge ut de også. 

Det tok faktisk ganske mye lengre tid å lage denne bakgrunnen enn jeg hadde trodd! Hva syntes du om den? Hvis du kommer til å bruke den blir jeg glad, og da håper jeg du sier ifra. Jeg er faktisk syk i dag, det er noe drit, er veldig kvalm. Håper det går over snart. Ha en fin helg!

2 kommentarer:

motionocean sa...

ååå, så SØT den er!!

Samielle sa...

å så fint!!!